Csomagot vár?

Amennyiben nagyméretű csomagot rendelt valamelyik partnerünktől Önnek azt a SZAMI Group fogja otthonába, irodájába szállítani.

Az alábbi információkkal szeretnénk segíteni a zökkenőmentes termékkézbesítést. Tisztában vagyunk vele, hogy egy nagyobb csomag fogadása legyen szó hűtőről, mosógépről vagy bútorról esetenként nagyobb előkészületekkel járhat az átvevő részéről, ezért igyekszünk a lehető legszélesebb körű tájékoztatást nyújtani.

Kérjük olvassa el!

A SZAMI Group mindamellett, hogy egy országos lefedettséget biztosító házhozszállító társaság, a házhozszállításhoz kapcsolt praktikus szolgáltatásaink által - melyek megbízó partnerünktől és a kézbesítési cím földrajzi elhelyezkedésétől függően eltérőek lehetnek - egy innovatív, az Ön kényelmét szem előtt tartó szolgáltató cég.

Kényelmi, illetve termék beüzemelési szolgáltatásaink elérhetőségéről kérjük érdeklődjön az értékestő áruház – webáruház partnerünknél, ahol többnyire a termék megvásárlásával egyidejűleg igényelheti meg az szolgáltatást.

A műszaki termékek használatra kész állapotba helyezését vagy beüzemelését a termék kézbesítésével együtt végezzük, hogy így a lehető legkevesebb kényelmetlenséget okozzuk Önnek.

Használatra kész állapotba helyezési és beüzemelési szolgáltatások:

Házhozszállítási szolgáltatások

Kollégáink mindig és kizárólag előre egyeztettet napon szállítanak. A szállítási időpont egyeztetése történhet személyesen az áruházban vásárláskor, vagy e-mailben, ahol Önnek lehetősége van megerősíteni a kiajánlott szállítás napját és időpontját. Továbbá történhet telefonon, melyet követően megerősítő e-mailt küldünk az Ön által rendeléskor megadott elektronikus e-mail címre. A leegyeztetett kézbesítési napon a szállítást megelőzően munkatársaink ismét értesítik Önt a várható érkezés immár szűkebb időpontjáról. Kérjük a szállító munkatársunk által adott időponttal kapcsolatban vegye figyelembe, hogy elsősorban tájékoztató jellegű, mert házhozszállítási szolgáltatásunk időigényét a termékek kézbesítése során a helyi adottságok befolyásolhatják!

Cégünk mindig két rutinos kollégával szállíttat, Önnek semmilyen módon nem kell részt vennie az új termék mozgatásában. Alapszolgáltatásunk tartalmazza - az Ön igényei szerint – a termék kicsomagolását és a rendeltetési helyére történő elhelyezését az ingatlanon belül. Fontos, hogy cégünk – más szállítókkal ellentétben – nem csak az Ön kapujáig vagy első zárható ajtóig szállít, hanem teljeskörű kézbesítési szolgáltatást nyújt.

Kényelmi szolgáltatásaink közé tartozik az időkapus házhozszállítás, mely az egyeztettet napon belüli szállítási időintervallum előre fixált szűkítését szolgálja a felajánlott időablakokból az Ön választásának megfelelően. Ezen szolgáltatásunk megbízó partnerünktől és a kézbesítési cím földrajzi elhelyezkedésétől függően eltérő lehet.

Termék átvétel

A kiszállított termék átadása a rendeltetési helyen vagy igény szerint az Ön által az ingatlanban megjelölt helyen történik. Az átvevő személye bárki lehet, aki az Ön által vásárláskor /megrendeléskor a meghatározott kézbesítési címen az ingatlanban tartózkodik, nagykorú és rendelkezik az átvételre vonatkozó meghatalmazással. Kérjük átvételkor vizsgálja át a kiszállított terméket, hogy az megegyezik–e az Ön által vásárolt termékkel, illetve tapasztal-e rajta bármilyen sérülést. Az átadás - átvétel folyamatát applikációval dokumentáljuk, melyet a szállító kollegák töltenek ki az Ön nyilatkozatai alapján.

Sikeres kézbesítés érdekében, kérjük a helyszínen olvassa el az applikáció összesítő oldalát és amennyiben egyetért annak tartalmával hitelesítse azt aláírásával, illetve értékelje kollégáink munkáját.

Köszönjük, hogy értékelésével hozzájárul szolgáltatásunk folyamatos felülvizsgálatához és fejlesztéséhez!

Utánvét fizetése a szállítónál

Kollégáinknál az utánvét összegét kiegyenlítheti készpénzzel vagy terminálon keresztül bankkártyával.

Használt műszaki készülékek elszállítására vonatkozó információk

Az új termék kiszállításával egyidőben - amennyiben Ön igényli – régi használt készülékét elszállítjuk és egyúttal gondoskodunk az újrahasznosító telepre történő beszállításáról. Kizárólag a kiszállított új termékkel mind mennyiségben, mind funkciójában megegyező használt készüléket áll módunkban elszállítani, amennyiben az szállításra előkészített, letakarított állapotban van.

Ezen információk elérhetőek cégünk +36 20 474 9989 központi ügyfélszolgálat vonalán, ahol kérdés esetén ügyintézőnk teljeskörű felvilágosítással szolgál.

Egyéb házhozszállítással kapcsolatos információk

Az esetleges balesetek elkerülése miatt, sajnos nincs lehetőség arra, hogy kollégáink a munkavédelmi cipőt lakáson belül levegyék. Kérjük, hogy a szolgáltatást megelőzően a szőnyegeket távolítsa el vagy takarja le, és a termék rendeltetési helyére vezető útvonalat tegye szabaddá. Új termék kiszállítása esetén az áru kicsomagolását munkavédelmi és termékvédelmi okokból a szállító munkatársak kizárólag a rendeltetési hely közvetlen közelében végezhetik el, csomagolás nélküli termék mozgatásra nincs lehetőség.

Nyomonkövetés

Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy a GDPR szabályozásnak megfelelve, a nyomonkövetés funkció regisztráció nélkül használható. A megadott hivatkozási szám alapján csak a kézbesítéssel kapcsolatos, személyes adatokat nem tartalmazó információkat jelenítünk meg.

Csomagja azonosításához, kérjük adja meg partnerünktől kapott hivatkozási számát!

Nyomonkövetés oldalunk a menüből kiválasztva, illetve az alábbi gombra kattintva érhető el:

NYOMONKÖVETÉS

Sikertelen vagy csak részben sikeres a házhozszállítás amennyiben,

  • az egyeztetett szállítási napon illetve időpontban nincsen elérhető átvevő a megadott szállítási címen. Ebben az esetben a kézbesítést még egyszer megkíséreljük egy újra egyeztetett időpontban. Amennyiben a második kiszállítás is sikertelen a terméket visszaszolgáltatjuk a megbízónak, aki felveszi Önnel a kapcsolatot.
  • előre nem látható forgalmi okok, melyek akadályozzák a szállító kollégákat a kézbesítésben. Ebben az esetben Önt haladéktalanul értesítjük és mindent megteszünk, hogy az egyeztetett napon kézbesítsük termékét, amennyiben ez legnagyobb igyekezetünk mellett sem sikerül – új szállítási időpont egyeztetésre kerül sor
  • termék nem fér be az ajtón, illetve nem fér be a rendeltetési helyére. Ebben az esetben a kollégák az Ön által megjelölt alternatív területre helyezik a terméket
  • sérült a termék. Ebben az esetben a sérülés tényét az applikációban rögzítjük, fotókkal dokumentáljuk és a terméket visszaszállítjuk az áruház – webáruház részére, aki felveszi Önnel a kapcsolatot
  • a munkatársak az ingatlanon belüli termék elhelyezését nem tudják biztosítani, mert annak elvégzése bármilyen okból személyi, munka, vagy vagyonbiztonságot veszélyeztetne. Ide értendők például a nem megközelíthető helységek, építési területek, veszélyes, nem szabványszerűen megépített lépcsők, átjárók. Ebben az esetben a kollégák az Ön által megjelölt alternatív területre helyezik a terméket.

SZAMI Group