ÜGYFÉLSZOLGÁLAT E-mail: info[kukac]szamigroup.hu

Kapok értesítést a szállítás időpontjáról?
Igen, a szállítást megelőzően az Ön által megadott telefonos elérhetőségen kollégánk keresni fogja, a szállítás napjának egyeztetésével kapcsolatban.

Napon belül tudják szűkíteni az érkezés időpontját?
Igen szállítás napján kollégáink értesítik várható érkezésükről. Kérjük számoljon vele, hogy a SZAMI Group kizárólag nagy csomagok házhozszállítással foglalkozik, melyeknek kézbesítési körülményei a szállítás helyszínétől függően változhat, ennek megfelelően a szállítási napon belüli időpontra vonatkozó információ, tájékoztató jellegű.

Létezik önöknél időablakos szállítás?
Igen, amennyiben az Ön által választott értékesítő parternél, van időablakos szolgáltatás. Kérjük erről tájékozódjon a szállítandó termék értékesítőjénél.

Átveheti más a rendelésemet helyettem?
Igen, amennyiben az Ön által kijelölt személy nagykorú, és rendelkezik az átvételre vonatkozó meghatalmazással.

Beüzemelik az új készüléket a szállítók?
Igen, amennyiben az Ön által választott értékesítő parternél, van beüzemelési szolgáltatás. Kérjük erről tájékozódjon a szállítandó termék értékesítőjénél.

Egyedül érkezik a szállító?
Természetesen nem, minden esetben két emberrel történik a szállítás. Önnek a készülék rendeltetési helyére való mozgatásában nem kell részt vennie.

Felviszik a szállítók az emeletre/lakásba a készüléket?
Kollégáink lakáson belül, rendeltetési helyére teszik termékét, amennyiben ennek nincs fizikai akadálya, és nem veszélyezteti kollégánk, illetve a termék épségét. Kérjük, hogy a szállítást megelőzően az oda vezető utat tegye szabaddá.

Kicsomagolják a címen a készüléket?
Igen, igény esetén kollégáink, kicsomagolják a terméket, kizárólag annak rendeltetési helyének, közvetlen közelében.

Milyen módon tudom kifizetni a rendelésemet utánvét esetén?
Jelenleg készpénzes fizetésre van lehetőség. Kérjük, ha teheti, a szállítás napján lehetőleg a pontos utánvétel összegével készüljön.

A termék átvételekor meg kell mutatnom a számlát?
Igen, online vásárlás esetén kérjük készítse elő elektronikus készülékét, áruházban történő értékesítésnél papír alapú számláját.

A régi készüléket elszállítják?
Kérésre elszállítjuk a már nem használt, régi készülékét és a jogszabályban előírt módon gondoskodunk megsemmisítéséről. Kérjük, hogy a leadandó készülék a kiszállítás helyszínén legyen, és szállításra készen álljon. Pl. a beépített gépek legyenek a helyükről kiszerelve, lecsatlakoztatva; a hűtőszekrény vagy fagyasztó esetén, ne maradjon benne élelmiszer.

Leszeretném mondani a megrendelésemet, de már Önöknél van a termék. Mi a teendő ilyenkor?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítandó termék értékesítőjével.

Nem tudtam átvenni a rendelésemet. Mi a teendő ilyenkor?
Sikertelen kézbesítés esetén kollégánk keresni fogja Önt egy új szállítási időponttal kapcsolatban.