Központi szám
H - P: 9:00 - 17:00
+36 20 474 9989
Kapok értesítést a szállítás időpontjáról?
Igen, a szállítást megelőzően az Ön által megadott telefonos elérhetőségen kollégánk keresni fogja, a szállítás napjának egyeztetésével kapcsolatban.
Napon belül tudják szűkíteni az érkezés időpontját?
Igen, szállítás napján kollégáink értesítik várható érkezésükről. Kérjük számoljon vele, hogy a SZAMI Group kizárólag nagy csomagok házhozszállítással foglalkozik, melyeknek kézbesítési körülményei a szállítás helyszínétől függően változhat, ennek megfelelően a szállítási napon belüli időpontra vonatkozó információ, tájékoztató jellegű.
Létezik önöknél időablakos szállítás?
Igen, amennyiben az Ön által választott értékesítő parternél, van időablakos szolgáltatás. Kérjük erről tájékozódjon a szállítandó termék értékesítőjénél.
Átveheti más a rendelésemet helyettem?
Igen, amennyiben az Ön által kijelölt személy nagykorú, és rendelkezik az átvételre vonatkozó meghatalmazással.
Beüzemelik az új készüléket a szállítók?
Igen, amennyiben az Ön által választott értékesítő parternél, van beüzemelési szolgáltatás. Kérjük erről tájékozódjon a szállítandó termék értékesítőjénél.
Egyedül érkezik a szállító?
Természetesen nem, minden esetben két emberrel történik a szállítás. Önnek a készülék rendeltetési helyére való mozgatásában nem kell részt vennie.
Felviszik a szállítók az emeletre/lakásba a készüléket?
Kollégáink lakáson belül, rendeltetési helyére teszik termékét, amennyiben ennek nincs fizikai akadálya, és nem veszélyezteti kollégánk, illetve a termék épségét. Kérjük, hogy a szállítást megelőzően az oda vezető utat tegye szabaddá.
Kicsomagolják a címen a készüléket?
Igen, igény esetén kollégáink, kicsomagolják a terméket, kizárólag annak rendeltetési helyének, közvetlen közelében.
Milyen módon tudom kifizetni a rendelésemet utánvét esetén?
Utánvételes csomag átvételekor POS terminál segítségével bankkártyával is tud fizetni.
Készpénzes fizetés esetén, ha teheti, a szállítás napján lehetőleg a pontos utánvétel összegével készüljön.
A termék átvételekor meg kell mutatnom a számlát?
Igen, online vásárlás esetén kérjük készítse elő elektronikus készülékét, áruházban történő értékesítésnél papír alapú számláját.
A régi készüléket elszállítják?
Kérésre elszállítjuk a már nem használt, régi készülékét és a jogszabályban előírt módon gondoskodunk megsemmisítéséről. Kérjük, hogy a leadandó készülék a kiszállítás helyszínén legyen, és szállításra készen álljon. Pl. a beépített gépek legyenek a helyükről kiszerelve, lecsatlakoztatva; a hűtőszekrény vagy fagyasztó esetén, ne maradjon benne élelmiszer.
Leszeretném mondani a megrendelésemet, de már Önöknél van a termék. Mi a teendő ilyenkor?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a szállítandó termék értékesítőjével.
Nem tudtam átvenni a rendelésemet. Mi a teendő ilyenkor?
Sikertelen kézbesítés esetén kollégánk keresni fogja Önt egy új szállítási időponttal kapcsolatban.